آزمایشگاه تحقیقاتی؛ آینده گوگل


همه ما که به نوعی درگیر دنیای فناوری هستیم، تغییرات این صنعت را دیده ایم. سال 2023 نقطه اوج این تحولات است. تحولی که می تواند تاثیر زیادی بر دنیای فناوری اطلاعات داشته باشد. باید اعتراف کنیم که گوگل و سایرین مانند آن این پیشرفت ها را رهبری می کنند و از آن ها عقب نمانده اند. این تحولات بزرگ، دنیای جستجو را نیز تحت تأثیر قرار داده است که مسئولیت راحتی مخاطب را بر عهده دارد و منطقی است که در این زمینه بر مشکلاتی فائق آییم. زمزمه های این پیشرفت ها در کنفرانس Google I/O 2023 شنیده شد و ما با همه چیز آشنا شدیم. در این کنفرانس، این غول موتور جستجو، Search Labs را در مرورگر خود معرفی کرد. حالا باید منتظر اخبار بیشتری از این تحولات باشیم و 100 درصد آماده این مبارزه باشیم. در این مقاله درباره این پیشرفت ها و Search Lab با شما صحبت خواهیم کرد. وبلاگ را دنبال کنید

جستجو برای آزمایشگاه

در ابتدای این مقاله توضیح مختصری در مورد آینده تحقیقات ارائه دادیم، شاید متوجه شده باشید که شرکت های بزرگی مانند مایکروسافت و OpenAI در تلاش هستند تا با آینده آینده در دنیای فناوری همگام شوند. از این رو موتور جستجوی گوگل نیز سعی کرد با فناوری مایکروسافت پیشرفت کند و گوگل پس از افزودن هوش مصنوعی GPT-4 به مایکروسافت، مدل زبانی هوش مصنوعی خود را با نام Palm 2 معرفی کرد.

گوگل یک ویژگی آزمایشی به نام آزمایشگاه های جستجو را راه اندازی کرده است. ویژگی‌های Search Labs اکنون برای کاربران انگلیسی زبان و آمریکایی در دسترس است. اما باید بدانید که یادگیری این قابلیت اجتناب ناپذیر است. و ما فکر نمی کنیم که هیچ شرکتی از این ویژگی چشم پوشی کند. همانطور که قبلا ذکر شد، این قابلیت برای برخی از کاربران نسخه های دسکتاپ، اندروید و iOS گوگل کروم در دسترس است، اما توجه داشته باشید که گوگل قول داده است که Palm 2 از زبان هایی مانند فارسی پشتیبانی می کند و ما منتظر عرضه آن هستیم. . احتمالا فارسی

همچنین آزمایشگاه ها را برای یافتن محصولات جستجو کنید

این هوش مصنوعی مولد گوگل می تواند به کاربر در خرید و پاسخ به سوالات پیچیده کمک کند. مثلاً می خواهید در وسط قیمتی که می خواهید یک موبایل بخرید و از این سازنده بپرسید. متوجه خواهید شد که به راحتی نزدیکترین فروشگاه ها، بهترین قیمت ها و به روزترین بررسی ها و نظرات را نمایش می دهد.

نکات اساسی در مورد سئو

همچنین لازم به ذکر است که گوگل و هر موتور جستجویی همچنان نیاز به منبعی برای نمایش اطلاعات مورد نظر کاربر دارند. خود گوگل اعلام کرده است که هنوز هم در تمام وب سایت هایی که به درستی استفاده می شود، ترافیک بالایی دارد و نمی تواند اطلاعات وب سایت را ذخیره کند و در صورت نیاز به کاربر نشان دهد. همانطور که انتظار می رود و ما به شدت به این مفهوم اعتقاد داریم، هوش مصنوعی می تواند ابزاری برای ساده کردن برخی از کارهای روزانه باشد، ما باید از مخاطبان بیشتر و نتایج بهتر اطمینان حاصل کنیم. باز هم، هدف همیشه و همیشه گوگل افزایش کیفیت نتایج جستجوی خود است.

اطلاعات بیشتر: https://blogten.ir/search-labs-google/ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد